Hantverkare

Jaha, så var det med det! Bekräftat att hantverkare kommer och går som det passar. Alltid "bra" ursäkter till varför man inte dyker upp. Fast idag har vi inte fått någon ursäkt till varför de inte är här. Kl är 09:35 och inga snickare syns till.... eller jo jag ser en, hos grannen!!!
Först regnade det och var för blött i okt-nov, så därför skulle man så vackert vänta tills det blev lite kallare och snöade istället för att regna. Nu har kylan kommit och då kommer ursäkten det snöar för mycket så det skulle bli ineffektivt att jobba. Det köper jag, men idag!?!? Knappt någon vind, 2,5 minus och INGEN snö. Vad är ursäkten?!
Nu är det bekräftat, hanverkare kommer och går som dom vill och man får vackert sitta och vänta! Jag kan inte bli arg heller, för jag jobbar med hantverkare när jag inte är mammaledig, så jag får väl kanske mer förståelse för den enskilda kunden nu =)
Återkommer så snart det hänt något på bygget! På återseende //Linda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback