Städning av tomten


Jag passade på att städa ihop allt skit som vart när snickarna rev gamla taket för att regla upp till den nya.
Peter är i Umeå och jobbar hela denna vecka, så jag åkte in till stan och hämtade mamma så hon kunde vara barnvakt till Tristan medan jag höll på. Som ni ser så har det kommit lite mer snö.
Syster Annelie kom över och hjälpte mig på slutet så jag slapp den värsta snön.
Här är kl 20:30 ca. kl 22:30 var det 1 dm snö och blåst. Roligt, men varför all snö på en gång
Kortet längst ner, ser ni takpappen längst upp på nock?! När det blåste på natten förde den ett jä*la liv ska ni veta. Xarek trodde det var spöken på taket. Lika plasten som sitter på andra sidan levde rövare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback