20-25/4-2010

Snabb uppdatering innan jag ska till Iggesund och hämta Tristan. Han har varit med moster Marie, Linnea, Viktor och Urban idag. Jag skjutsade honom till Maries jobb, ett dagis i Iggesund så han var där med henne ca 1 tim och lekte innan hon slutade.
Vi börjar väl med uppdatering från mitten av förra veckan. Jag gjorde inte många handtag då utan detvar mest Peter som jobbade då. Han började med att ta bort massonit och läkt på gamla taket som står kvar under det nya och det var massa slit med det kan jag lov. Han gjorde ungefär halva, sen hjälptes vi åt på fre kväll med att riva takstolarna. Vi plockade ner 2 st av 8. Mer uppdatering kommer senare, håll ut =)

Peter har fått bort massoniten och läkt på ett par takstolar

Stökigt blir det i vårt fina sovrm. Jag städar och skitar ner igen =)

Nu har vi fått ner 2 takstolar i alla fall. Den stora isoleringsklumpen är ett expansionskärl till pannan

Xarek vill oxå vara med


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback