25/8-10 = Min trappa är på plats

Ja så är det! Trappen är på plats och är så grymt snygg! Shit vilken fin trappa vi beställt! I love it!
Det gick kanon bra att få in den, inga olyckor =) Snickarna har dessutom satt nästan all gips i taket i Tv-rummet uppe! Gud så skönt! Gladas över det är nog Peter =) Tristans farmor och farbror var här idag så Tristan var med dem en sväng medan jag och Peter städade av där uppe efter all skit från gipsen. Snickarna har även gjort klart panelen, takfot och vindskiva på hela garagedelen. Nu är det bara "gamla" huskroppen kvar. Det ska även in 3 fönster och det kommer dom göra fre el till veckan. Imorgon har dom "ledigt" från vårt bygge. Vi har lite att göra med målning, så nu håller vi stenhårt tummarna att det INTE regnar i helgen!
VIlken underbar födelsedag. Jag hade glömt köpa tårta, så jag hade inget gott fika att bjuda på, men vad gör väl det när man har fått en trappa hahahaha//Linda




Kommentarer
Postat av: Svärmor/ Mamma

Kanonsnyggt blir de! Toppen fin trappa<3<3<3

2010-08-26 @ 20:43:22
Postat av: Linda

Ja det blir jättebra det här =) Tack för hjälpen igåroch för presenten! Hoppas vi ses snart igen! Kram

2010-08-26 @ 21:42:42
URL: http://mellanbyn.blogg.se/
Postat av: maria

Görsnygg trappa, gillar kombon vitt o mörkt träslag!!

2010-09-11 @ 16:46:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback