Mån 30/8-10

Jag måste börja med att erkänna att jag hade fel och Peter rätt. Hur märkligt det än låter så är det så! Till viss del i allafall. Han sa att vi kunde flytta upp i aug 2010, Sure tänkte jag! och många andra med mig faktiskt. Det han inte sa va hur mycket vi hade kvar att göra efter vi flyttat upp eller vad det var vi flyttade upp. Nu är soffa tv bord och leksaker på plats och vi trivs som f*n!
Här kommer lite bilder på vad snickarna gjort under dagen, dom är grymt duktiga och snabba när dom är här! Killen från Göteborg är den mest effektiva och arbetssamme kille som jag stött på! Heja Götet!
Nu får vi se hur mycket vi hinner med under kvällen, återkommer med bilder om det är så att vi jobbar nåt på huset själva i kväll//Linda





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback