Lör 27/2-10

I morse när Tristan vaknade åkte vi iväg till Iggesund och min syster Marie m Fam. Tristan ska sova där inatt. Lillprinsen! Saknaden är STOR.
Denna dag har jag & Peter ägnat åt isolering. Känns som jag svalt en hel skiva. Blääääää för isolering. Kliar överallt men men det blir ju skitbra =)
När vi lämnat Tristan åkte jag och Peter in på Byggmax och köpte åldersbeständig plast och en varsin isolerkniv. Sen var det bara åka hem och sätta igång. Fick lunch och kaffe hos grannen (syster Annelie), tusen tack! Linus hjälpte oss ta upp isolering till övervåningen, tack Linus!
Vi började isolera i garaget och i sovrummet. Jag höll till nere i garaget och Peter uppe i sovrummet. Får se om vi ger oss på isoleringen av väggarna i den gamla delen imorgon eller om vi låter snickarna ta hand om det. Vi ska dra elen i garaget imorgon och isolera klart den norra väggen. Måste flytta fönstren som står på garagegolvet, men dom är enorm och toktung, så vi får se om vi kan få hjälp av grannarna i morgon =) Det finns att göra, så något roligt på vår barnfria dag kommer vi nog hitta på =) Lite bilder från dagsverket kommer här nedan //Linda



Kommentarer
Postat av: Svärmor

Va duktiga föräldrar lille Tristan har, va ni jobbar. Men det är väl kul också när man jobbar till sej själv.

Kram kram.

2010-03-01 @ 14:42:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback