4 Jan -10

Jahapp då var det dags för häxan surtant att komma fram igen! Igår röjde jag och Peter snö från gården till snickarna skulle komma idag. Vi skotta fram delar av plattan, alla ställningar, skottade fram virkeshögarna samt gångar så dom skulle kunna komma fram överallt. Vi har förberett så de skulle kunna fixa med norrgaveln idag. Som vanligt dök det inte upp någon snickare och inte hörde de av sig heller.... HANTVERKARE!
På em idag kom blåsten och snön så nu är all snö tillbaka på den plats vi tog bort den ifrån igår. Jag vägrar röra en spade idag eftersom jag misstänker att det inte dyker upp någon i morgon heller eftersom det är trettondagsafton. Jag skottar på onsdag och hoppas det kommer några snickare på torsdag =)
Det var allt från Häxan surtant för idag. Återkommer på torsdag.
Ha de gott!

//Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback