Tors 7/1-10

Ingen snickare idag heller och det kanske lika bra det i den här kylan. Jag har inga problem med att det är kallt, men ja skulle nog inte vilja jobba utomhus i 8 tim en dag som denna. Jag har passat på att städa bort julen och nu sitter jag o funderar på om de saker jag plockat bort nu under julen ska få fortsätta vara nerpackat eftersom det ändå ska packas snart igen när vi bygger om. Det är ju ett par 10-15 månader till det, men saker ramlar bara ner från väggar och fönster när snickarna är igång i alla fall. Jag ska fundera ett tag till =)
Vi har i alla fall beställt hit en traktor som ska rensa gården och framförallt plattan från snö. Peter gjorde ett nytt försök att skotta av plattan igår, men det var som betong så han gav upp. Får se om det blir gjort i helgen. Hoppas det! Sen får vi hålla efter så plattan är ren fram till resningen. Det ska upp ställning runt om plattan oxå, så det måste hållas rent från snö 1-1½ m runt hela även där.
Nu får vi se om det kommer några snickare på måndag. Jag håller tummarna, gör ni =)

//Linda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback