3/3-2010

Här går det frammåt, sakta, men säkert! Ingången till sovrummet från det kommande tvrummet är reglat och klart. Gamla taket är fortfarande kvar då vi sparat det för att Lasse ska ha något att gå på när han ska isolera taket. Väggarna i sovrummet är isolerade med 145:or, så nu ska bara 45:orna dit sen är det plast och gips kvar och dra elen förstår. Snart är reglingen för isolering av taket i sovrummet klart.
Då är det bara Lasse´s jobb kvar, Isolera taket.
Jag och Peter ska isolera garagetaket med skivor nu i veckan, sen ska snickarna regla för garageporten så den kommer upp. Det är mycke smågöra nu som man knappt märker av, men som tar tid. Elen är den värsta biten tycker jag. Det gäller att planera så himla mycket. Ska vi ha lampa där, uttag här, eller där. När man ändå håller på så ska kablarna vara i väggen, inget utanpå och då är det planering som gäller =)
Garaget städade vi ihop i helgen, men nu har en bulldozer gått fram där igen, så det är bara börja om, suck! Det får bli ett kvällsjobb! Här kommer två bilder som jag passade på att ta när jag var upp o pratade med snickarna idag. Mer kommer när jag städat ihop lite =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback