7/3-2010

Vaknade runt kl 10 och skjutsade in lilleman till mormor och morfar. Jag och Peter skulle isolera färdigt i garaget, så vi ville inte att Tristan skulle vara med upp i det. Vi jobbade på utav bara sjutton för att bli så mycket gjort som möjligt inför att snickarna skulle komma på mån igen. Peter drog så gott som klart elen och reglade färdigt så jag kunde sätta upp de sista 45:orna på väggarna. Jag isolerade även runt fönstren och dörren i garaget, så långt drevningen räckte och det var ju inte långt. Måste in o shoppa på mån. Även reglar 45x45 måste inhandlas.  Sen städade vi undan på golvet så snickarna hade fritt spelrum för att göra klart taket i garaget på måndagen. De ska även regla klart för porten så den kommer upp. HOPPAS den kommer upp den här veckan =)
Peter hade "planerings" möte med snickarna i morse (mån 8/3) och de gick igenom vad de skulle göra under veckan. Det som är tänkt är att osbskivor ska upp på tak och väggar i garaget samt gipsskivor. Sen ska fönstren i livet upp i den gamla husdelen och isoleras upp mot taket på vissa ställen så inte lösisoleringen som ska sprutas in i taket ramlar ner efter väggarna =) Snickarna kommer bara var hos oss 1½ dag denna vecka, sen får jag och Peter ta över. Här kommer lite bilder från söndagen







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback