Fredag 26/3-10

Det har inte hänt så himla mycket här sen i tisdags. Mamma följde med mig hem efter jobbet i tisdags och hjälpte mig med att feja här hemma samt att hon höll koll på Tristan medan vi var ute o snickrade. Hon är vår ängel mamsen/mormor. Jag har städat ihop i "sovrummet" från all isoleringsdamm och småbitar som låg utspridda över hela golvet. All plast är uppsatt på väggarna och alla skarvarna är tejpade, så idag är Lasse här och sprutar in isolering i taket. Kommer att ta 2 dagar eftersom all isolering inte kommer att få plats på lastbilen. Som ni ser på bilderna så syns det vem av oss i familjen som jobbar. Dom där 2 går bara runt och filosoferar ;) Okej då lite har dom gjort i garaget. Skruvat upp endel OSB och satt upp gipsskivor =) I helgen ska Tristan vara hos mormor och morfar medan jag och Peter snickrar. Vi ska försöka hinna med så mycket som möjligt nu innan det bär av till Kreta. Återkommer om jag hinner under helgen.
//Linda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback