Måndag 3/5-2010

Ja gott folk, nu har vi det. Fönster på HELA övervåningen! Alla är monterad och klar! UNDERBART! Det vart jättebra, supernöjd verkligen. SÅ kl 16 hämtade jag mamma på hennes jobb och hon följde med oss hem och var barnvakt åt Tristan, som vanligt! Vad skulle vi göra utan henne. Vår ängel! Allt skulle gå så mycket långsammare. Tristan älskar att vara med mormor. Dom har så mysigt tillsammans.
Ikväll drog Peter rören till centraldamsugaren och jag plockade ihop dom sista 195:orna som låg kvar på golvet och staplade dom i sovrummet uppe. Dammsugade av golvet (eller innertaket, välj själv)  från det värsta skräp som var kvar efter vi rev skorstenen. Hostarfortfarande isolering, måste varar det värsta byggmaterial som finns. blääääää! På mån nästa vecka är det planerat att snickarna kommer hit igen. Nu är det nya milstolpar som ska sättas upp. Några av våra mål på checklistan är uppnådda, såjag får ta och göra en checklista inlägg senare =)
Här kommer lite bilder från dagen
Jo just det! Peter har lyckats trampa ner en gipsskiva ikväll. Jag gjorde ett litet hål när jag snubblade på en sladd där uppe och klev fel. Det vart en liten spricka i badrumstaket nere och inget mer. Peter snubblade så pass att han fick halva skivan att lossna hahaha se bilder nedan =) Jag skrattar gott eftersom han hade så roligt åt mig när jag stupade.  






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback