8-10/10-10

NU är allt på plats! Köket är på plats och nu kan jag verkligen andas ut! Jag hade hoppats vara klar med köksskåpen innan vi åkte utomlands, men aldrig trodde jag det skulle hända. Nu är vi det en hel vecka innan vi åker.
Om jag hinner i veckan kommer jag smacka upp gips på väggarna runt skåpen och självklart ska jag packa in i skåpen. Jag ska noga planera var sakerna ska stå. MITT kök, my precious, Peter får bara nyttja det, plocka i och ur diskmaskinen och kanske laga lite mat =)
Här får ni lite bilder. Många är fotade på kvällarna, så lite kass kvalité, sen är det lite svårt att fota när det står en stooor ställning i vägen










Kommentarer
Postat av: Mormor

Det är helt otroligt vad fint det blir :)))) Och vad ni har jobbat och stått i!!! Jag är så stolt över er båda två, men nu får ni ta och trappa ner så ni inte är helt slut när vi far söderut ;)Puss <3

2010-10-11 @ 18:04:17
Postat av: Svärmor/ Mamma

Kanonfint kök! Tror ni har lite bredare spis än oss. Verkligen vilken energi ni har, va ni har jobbat på, skönt att få åka i väg och vila er snart nu, deär ni välbehövd av<3<3<3

2010-10-11 @ 20:54:15
Postat av: Svärmor/ Mamma

Kanonfint kök! Tror ni har lite bredare spis än oss. Verkligen vilken energi ni har, va ni har jobbat på, skönt att få åka i väg och vila er snart nu, deär ni välbehövd av<3<3<3

2010-10-11 @ 20:54:44
Postat av: Desiree

åhh vad fint ni får de:) måste komma ner och hälsa på er nått :)

2010-10-25 @ 22:38:33
URL: http://desireeberglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback