Lör 25/9 Operation innertak

Pappa och Peter hoppade i arbetskläderna och drog iväg till Mellanbyn, jag mamma och Tristan stannade kvar i stugan. Marie och Linnea kom och hälsade på. Jag kunde inte hålla mig, så jag drog hem en svämg på kvällen för att kolla hur rivningen av taket gick vägen. Grabbarna hade gjort ett jättejobb! Det vart eyy helt annat hus här hemma. Skit coolt! Vi jobbade på fram till 21 tiden ungefär, sen bar det iväg till stugan igen för middag! Mamsen hade fixat kassler och potatisgratäng! Mums! 
Den lilla fågeln på bilden nedan är en liten rackare som flög in i vårat fönster och fick en rejäl smäll i skallen. Jag bar bort den en bit på gräsmattan, så den inte skulle bli kattmat och  fick pigga på sig ordentligt!  
Här kommer lite bilder från lördagen
 







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback