Lördag-Söndag 11-12 sep

Nu har vi börjat "bygga ihop" Tristans sovrum på övervåningen. Vi har fått dit golvet och snart alla OSB skivor. Sen ska det upp några väggar innan vi sätter gips, så det är lååååångt kvar innan det är helt klart.
Jag har gett mig F*N på att jag ska få ordning på MITT kök snart, så nu är det jag som ska spackla och slipa taket på övervåningen. Det måste göras innan vi öppnar upp, så man har något att stå på. Jag kommer ha så ont i axlarna, men det kommer det vara värt när jag får in köket. Ni anar inte hur mycket jobb det är kvar innan vi är klar. Golvet nere ska spacklas, golv ska läggas, väggar ska göras klart med isolering, OSB och gips. Spacklas och målas/tapetseras. Gips ska sättas i taket och spacklas, slipas, sen målas. Oojojojojojoj, men skam den som ger sig!
Här kommer några få bilder på vad som hänt i helgen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback