Projekt riva innertak

Idag har pappa och Peter lämnat stugan för att bege sig till Mellanbyn och riva ett innertak. Nu ska skiten ner i köket! Det innebär att vi får bygga ett tillfälligt staket på övervåningen, för ni som känner Peter och vet att han "lyckas" med det mesta, ja ni förstår vart jag vill komma....
Det kommer att bli ett helt annat hus när detta blir gjort. Målarna körde en sista strykning av taket på övervåningen, så nu är det målat och klart! Så skönt att slippa göra detta själv. På sön ska jag riva gamla köksskåpen och förbereda för mitt nya alldeles underbara kök! Åhhhhh kan knappt bärga mig! Det kan hända att Peter har några andra planer som spräcker min lyckobubbla, men det återstår att se
Här kommer ett par bilder så länge. Nu är vår gård städad, men inte fin.
Snart ska den fixas oxå, men en sak i taget =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback