Altanen sommaren 2011

Hej igen.... Ni som följer denna blogg har sett att jag är väldigt sparsam på inlägg. Om det beror på att vi är sparsam på att bygga för tillfället eller om det är för att jag har sparsamt med tid, jag det får bli både och måste jag medge... Nu kommer i allafall ett inlägg med massa bilder på vår fina altan som vi byggde i sommar. Ja jag var med och byggde fast jag inte är med på bild. Jag hade en rejäl kagge i vägen så jag var inte så supersmidig och snabb i bygget, men jag var med i allafall. Vi valde att bygga denna altan innan vi drog igång fler projekt inomhus då vi verkligen saknade någonstans att sitta på sommaren.
Som ni ser på några av bilderna så lyckades vi pricka in bygget även de regniga dagarna. Möblerna är köpta på Jysk.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback