Stök inför julen-11

Bloggen har som vanligt hamna sist bland mina prioriteringar... Nu när man har 2 barn katter och en hund och dessutom ett renoveringsobjekt till hus så finns det inte många minuter över till att blogga, men ska göra ett tappert försök att uppdatera lite från det som gjorts under dec-11 fram till nu, april-12. Det har hänt endel, inte mycket, men lite har vi hunnit med.
Jag kommer dela upp inläggen eftersomd et är så mycket bilder jag ska slänga in. Då ska vi se!

Innan jul ville vi få klart det mesta i köket. Det var smygare altandörrar och måla staketet på övervåningen, eller grunda det i allafall. Nu i efterhand ser man att det är lite slipning och målning kvar, men det får bli framåt sommaren när vi har semester el nåt. Somvanligt ser det ut som bara Peter jobbar, men eftersom jag hellre står bakom kameran så får han framstå som den ensamme halvnakne snickaren!
(Har tyvärr ingen bild på hur staketet blev efter vi målade det, får bli i ett senare inlägg)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback